:)!

Heej har varit på ett gympass och nu sitter jag på svenskan i väntan på att få framföra ett tal om kärlek. Jag har väldigt dåliga erfarenheter vad det gäller kärlek, så istället för att skriva om kärlek till det motsatta könet, valde jag att skriva om min mamma :)

Idag på gymmet var jag med om det märkligaste, skojar inte. Har en föredetta bästa vän som heter Alexandra johnsson och jag såg seriöst hennes tvilling! Det märkliga är att hon inte har en, men jag skojar inte! Kopia från topp till tå!

Så detta fick mig att tänka tillbaka lite på våran vänskap. Vi satt verkligen ihop som "mindre". Vart vi än gick, gick vi tillsammans. Vad vi än gjorde, gjorde vi det tillsammans. Minns att jag till och med cyklade tidigare på morgonen så att vi kunde äta frukost tillsammans? Haha, märkligt. Jaja, vet inte riktigt vad som hände mellan oss, eller jo det gör jag... och det gör du med. Men men, minnena är klockrena, skämten, skratten och hajen! HAHAA minns du?! Jaja :) Skoj med roliga minnen! Hoppas du har det bra :)!

Kramisar på er alla :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0