Arturs historia

Artur säger:
Knät
Vred om den i förrgår
Precis som du gjorde
elelr aa du hoppa ut ur bussen
fast jag sprang till bussen
sådom pumpa ut en massa blod från knät
haha du vet hur de är när de slår dig på en nerv och de gör skit ont?
haha dom råka sätta in den jävla långa nålen i min nerv så jag hade en jävla smärta igår
och känner fortfarande av de
men de var gött med morfin vartfall
så länge den vara
haha
och sen satt jag igår o vänta på tåget i 2 timmar
så kom en gubbe fram till mig och jag trodde han var pedofil
du ser de är inte bara killar som raggar på dig
eller aa vill säga att jag är minst lika snygg som dig så att äldre män raggar på mig också


Hahaha, skrattade så jag vek mig. Stackars lilla artur, du kommer alltid vara en favorit <3 hahaha! Så charmig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0