Allting är bra



Heej allihopa :)! Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli fyra så jag och Louise kan träna :)! Härligt! Christoffer åkte nyss med joakim för att kolla på soffor till hans nya lägenhet :) Christoffer bor ju här nu ett tag, orka pendla från grästorp till thn varje dag liksom :)! Och nästa vecka flyttar han in i sin nya lägenhet! Skit kul att kolla runt på lägenheter :D Som vi gjorde i förrgår, men denna fastnade du för och det förstår jag verkligen varför du gjorde! Stora rummet är så jävla fräääscht, vita väggar, stora fönster, parkettgolv och stooor balkong! Helt underbart :)!

Idag lagade jag i ordning lax och ris :) Vilket var väldigt uppskattat! Känns verkligen bra att ha kommit igång med träningen, allting blir så mycket bättre. Känner mig lycklig, vilket jag inte gjort på länge. Träningen funkar, skolan funkar, privatlivet funkar, allting funkar liksom. Underbart!

Livet leker, vad ska man säga mer? Letar sommarjobb och har hittat en hel del som jag ska söka på! Och snart är det lov, sen är det grekland som gäller. Har en fin solbränna redan så att bli cp brun lär jag ju verkligen bli! Sen när jag kommer fyller ju Christoffer år :)! och det ska verkligen firas! Allting faller på plats, äntligen!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0