Sommarlov

Nu är det sommarlov. Helt sjukt egenltigen. Det känns inte alls länge sen nyår var eller när jag och Louise planerade Annas överraskningsfest. Tiden går så sjukt snabbt.

Sitter hos Viktor, han är i duschen så jag passar på att kika in här lite. Det var länge sen nu, för länge sen. Träningen går väl si så där. Men maten går ju som planerat iaf. Tänkte träna ganska hårt idag. Först ta en springtur längs med kanalen och sedan köra core.

Viktor vill till ranchen, så kanske åker dit först med honom :)

Saknar min Louise, vi har inte setts på två dagar och det känns som en evighet. Så sjuk att man kan bli beroende av folk! Hon har varit iväg och överraskat sin morfar :D Ett såntdära överraskningskalas :D Måste ju få detaljer på detta :)

I helgen har jag varit med André. Han sov över hos mig och vi spelade monopol och käkade massa godis :D Mysigt och gott! Dagen efter stack vi ner till slussarna och tog en promenad, en glass fick det bli också :) Inte bra för träningen, men bra för själen :D som jag brukar säga :D

Nu ska jag logga ur, för min älskling är väldigt nyfiken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0