Sommarlook

Nu har jag skaffat mig en riktig sommarlook med lugg och en härlig solbränna. Jag och min pojkvän snackar om att dra utomlands och vilka vill inte utomlands en tid som denna, med mycket regn och kyla då det egentligen skall vara gott väder.

Men idag är det ett undantag i rusket, för idag är det sol! Så jag har egnat min dag till att gå runt lite. Gick till torget och träffade Zandra en stund, sen kom min älskling och gav mig en puss. Sedan begav jag mig till tandläkaren. Tänderna såg fina ut :) efter detta skulle jag gå hem, men stannade vid sparbanken då pappa kom och hämtade upp mig :)

Nu sitter jag i pappas kök och kollar på när han gör en deg. Vi ska baka bullar :D men jag vill bara vara med och sprida ut socker och kanel :D MUMS! Snart kommer Louise hit, hon ska hjälpa mig att provsmaka bullarna :D haha ;)

Jag vet inte riktigt vad som händer ikväll. Saknar Lisa! Ringde henne förut, men hon var i göteborg och shoppade loss med sin mamma. Men vi skulle höra senare som tur är :)

Imorgon ska jag ha myskväll med Zandra :) Vi ska först städa lite i hennes lägenhet då hennes pojkvän snart kommer hem från polen. Det ska bli mys. Hög musik och dammsugare i högsta hugg!  Haha :)

Jag älskar min pojkvän mest av allt!
ViktorHjärtaJohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0