"slut"



Sitter hos Louise, hon städar och jag ska snart hjälpa till. Direkt efter detta inlägg... tror jag :D är så himla lat idag så det finns inte. Förut när vi spelade golf orkade jag inte ens ta i, så bollarna gick visserligen rakt, men inte speciellt långt. Både jag och Louise hade en dålig golf dag. Pinsamt nog stod en yngre kille bredvid oss i 13 årsåldern och sköt de felsta bollarna helt klockrent. Inte alls pinsamt? ;)

Igår var vi hos Anna och grillade lite med lite smått och gott till. Folket trillade in runt sju-åtta,  men jag åkte hem tidigt då jag skulle ha lite kvalitetstid med Viktor. Vi kollade klart på skräckfilmen vi snackat om att kolla klart på ett bra tag. The collector, kollade vi på. En film jag kan rekomendera om man gillar filmer åt det mer råa hållet. Har man en kille som håller om än är den jätte bra, har man inte det ska man nog se den med ett par kompisar och med en jävla massa godis :D

Allt känns ganska bra nu :) Det tråkiga är bara att man inte har något speciellt att göra. Varje dag har ungefär samma innehåll. Så känner mig helt enkelt uttråkad. Några förslag?

Idag talade jag och Louise om vänskapsotrohet. När går man för långt? Finns det regler om vart gränsen går? Eller är det värt att förbise saker för vänskapens skull? När ska man göra "slut" med en vän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0