Inget skratt, inga tårar. Vad händer med mig?

Jag önskar att jag visste vem jag själv är just nu. Kan inte gråta, kan inte skratta. Ligger i sängen och stirrar in i väggen. Fattar inte att det blev såhär. Fattar ingenting... det har nog inte sjunkit in i hjärnan än vad som hänt.
Känner bara illamående.... värker i hela magen... jag visste det. Jag kände verkligen på mig detta. Helt sjukt.



Det är tråkigt det som hände... löjligt är ämnet vi bråkade om.


Skriver av mig by the way, skiter i att det är på bloggen.
Endast mina närmaste förstår ändå.


Kommentarer
Postat av: Martina :D

Finns här gumman <33

2010-01-31 @ 14:15:49
Postat av: johanna

desamma hjärtat <3

2010-01-31 @ 20:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0