Te och solarium

heej bloggen. Sitter hemma och har lite feber. Igår mådde jag åt helvete, mådde illa och febern ökade bara.
Min kära pappa hämtade mig och jag försökte med iver hemma hos honom att få tag på en praktik plats, några förslag?

Iaf... just nu sitter jag med en kopp te och bara tar det almänt lugnt. Tänkte dra mig till solariumet en sväng, det behövs! Försöker dra med mig Louise, får se om jag lyckas!

Idag har min nyttiga tid börjat på alvar. Har ju redan slutat med cola och sånt, saknar det inte ens. Äter inte alls lika mycket godis. Så det beroendet är också borta. Nu börjar det på allvar. Har börjat långsamt, men vill göra detta på riktigt denna gången. Inte gå ner 5 kg och sen äta upp sig igen för att det bara ser så  gott ut. Nej, har lärt mig att leva utan det och saknar det inte på samma sätt. Welcom new life!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0