suprise!

Sitter hemma hos Louise och fixar lite. Stack hit direkt när jag vaknat, mys. Just nu puffar Louise ute på balkongen, så jag passar på att skriva lite.

Idag ska det bli en lugn dag, ska skicka in min CV och även ta ett kort till CV:n som krävs för ansökan.

Det är kallt ute idag, väldigt kallt, speciellt när man går i leggings i flera minus. Eller 20 minus om man ska vara enligt vädret på klart.se! Brrr! Hoppas även på fina vinterkort ikväll:) MYS.

Pratades mycket om Lipz ikväll, en special kväll för 18 åringar. Eller ska man säga extra kväll då de skall lägga ner utekvällar för 18åringar? Hmm, suger hårt. Vart ska vi ta  vägen? Olerys, en sportbar? Kul,.. tur att det bara är ett år kvar tills jag fyller 20 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0