nitton och kryckor




Har blivit ett år vuxnare, klokare? Nej, knappast, har lyckats stuka foten regält. Åkte ambulans i måndags
från kampenhof. Hur lyckades jag? Jag skulle göra ett såndära "åh vad lycklig jag är, hopp" från bussen mot marken och hela foten trycktes under mig. Halkade på cp isen.. ORKA.

Sitter i skolan och mår almänt kasst. Foten värker, mina händer värker och jag är hungrig.

Skulle till skolan idag och hamnade olyckligt på fel buss så åkte mot vänersborg från kampenhof fast jag egentligen bara skulle till regementet. SKulle med buss 680, åkte med 681... >.< Helvete. Hatar dom här kryckorna, kan knappt göra något själv.

Igår kom älsklingen hem med en pressent till mig:) fick ett jättefint halsband av honom! Ska försöka ta ett kort på det och lägga upp :) Du är underbar<3 Igår hade vi också årsdag

Tack till underbara Louise som hela tiden tar hand om mig <3 när hela detta är över är det jag som ska skämma bort dig:) Älskar dig snuttan, tack för att du finns och är den du är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0