Stark

Jag kan vara stark och jag ska vara stark.

Så vad händer idag? Hum, har massa ideér och förslag. Har alternativ men vet inte vad jag ska välja.
Får se vart humöret lutar åt. Vill nog inte dricka iaf då jag vet hur jag blir när jag är full då jag mår såhär - inte okej!

Så, samla ihop flickorna och melodifestivalen låter väldigt lockande. Om en vecka är det alla hjärtans dag och som jag är också nästan alla mina vänner singlar nu. Varför tar det alltid slut mellan alla under vintern? HUM, konstigt. Men vi fick en idé, varför inte dejta varandra och gå på bio, NICE! Slipper man pressen på att hitta någon random kille som sitter och trycker mot än medan man själv försöker komma så nära andra väggen som möjligt.. haha. Nej nu var jag taskig... sorry :) 

Såg att Louise och Anna tog vackra snö kort igår, är lite avundsjuk faktiskt men fick skylla mig själv då jag valde att träffa robbinbobbin istället. Kommer väl fler chanser, eller?

Vill bara säga till mina vänner att jag verkligen älskar er och uppskattar er för dem ni är. Ni är bäst <3 och ni vet också vilka ni är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0