snökaos



Dom bästa av dom bästa <3


Så vad händer idag? Hela sverige är täckt med snö i princip, as tråkigt... bussarna går inte och alla bilar blir insnöade, kaos med andra ord. Till och med plogtraktorn fastnade i snön imorses.

Min katt är mycket glad i snö hahaha :P han gräver gropar för fullt och springer hit och dit. Kul att se att  någon uppskattar vädret iaf.

Jag och jimmy tänkte dra till bs ikväll, kanske blir förkrök hemma hos mig, men vettefan. Så mkt snööö, så kanske bangar på det. Louise tänkte bänka sig framför melodifestivalen, kanske en bra idé, men jag vet inte om jag är så jätte sugen. Men sällskap är ju alltid uppskattat iaf. Hade varit tråkigt att sitta hemma med katten hela kvällen och stirra på tv... så bs låter rätt kul ändå.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0