Lördagkväll

Erika och jag

Igår var jag med erryberry... vi stack till robert och där var också henrik :)
Vi spelade ölspelet och hade det almänt trevligt. Viktor kom förbi en stund också och sa hej:)

Träffade också min kära natali igår, det var underbart :) En promenad i det vita och en kopp te hemma hos henne efteråt :) Det finns personer man helt enkelt inte kan klara sig utan och just nu känner jag mig lycklig för att jag verkligen har vänner som finns där genom allt. Ni vet vilka ni är och jag älskar verkligen er :)!

Så... vad händer idag? Sova? Haha, jag vet itne... ska försöka bara ta det lugnt... inte rymma från mina problem som jag lyckats göra ett tag... allt blir ju bara värre känns det som. Finns helt enkelt saker man måste bryta sig igenom. Har lyckats bygga upp en mur och försöker lista ut hur jag ska göra för att den inte ska rivas... igen.

Ne, nu dravlar jag bara... allting står mellan raderna... you know.

Saknar Denice.. så ska nog ringa henne, NU.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0