Alla hjärtans dag!




ALLA HJÄRTANS DAG IDAG! How cute isn't that?!
Njaa, fan tycker inte om alla hjärtans dag i år. Första gången på riktigt jävla länge jag är singel på denna dagen.
Jaja, finns fler alla hjärtans dag och i år till ägnar jag min gåva till Louise Johansson.

Du är min bästa vän, högra hand, min trygga famn. Du ställer alltid upp i ur och skur och skulle hämta mig på en moppe om det så var snöstorm ute. Jag skulle kunna skänka mitt liv för dig. Finns ingen annan jag litar på så starkt som jag litar på dig. Tror du vet i princip ALLT om mig. Jag hoppas du vet att du kan alltid vända dig till mig för minsta sak, även om det är ett litet spöke som lurar i garderoben på natten. Jag kommer alltid finnas här för dig och hoppas på en evig vänskap <3 JAG ÄLSKAR DIG! <3

Johanna och Louise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0