<3





Världens bästa kille, skojar inte :) Så många underbara minnen jag har med dig :)
Du har alltid funnits där för mig, mer eller mindre och jag har aldrig slutat bry mig om dig.
Minns när en sak hade hänt och jag låg och lipa som en idiot... så tog du första bästa tåget och kom och höll om mig hela natten. Du är så jävla underbar... och vart jag än tittar, finns det ingen kille som dig.
Jag kommer alltid att älska dig vännen.... och det är sjukt att jag kan säga älska... för jag har aldrig älskat en killkompis innan... men du är fan den underbaraste någonsin... och jag hoppas att du alltid kommer finnas i mitt liv. Du betyder. Tack för att du finns! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0