2010

Johanna



Jag ser fram emot idag :) Vaknade tidigt och känner mig utvilad. Klockan är halv sju, gick upp sex och satte på kaffet.

Allting känns så himla mycket bättre nu. Kan se fram mot nya dörrar, ett nytt liv och jag tror faktiskt att jag är redo att gå framåt :) Det känns så otroligt bra! Det tog inte slut för att känslorna försvann, utan för att det inte funkade... och jag vet själv det så jävla väl. Är bara så förbannad på mig själv och oss, för att vi inte fattade det tidigare. 2010 ska bli bra, det ska jag se till :)

Just nu ska jag fokusera på mina vänner, ge tillbaka all tid vi missat. Ge mer tid till mina nyfunna vänner och satsa mer på skolan och träningen.

Det kommer bli bra, det vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0