Mamma <3



Idag började jag min morgon med att äta en stor frukost med ägg, knäckebröd, kaffe, te och juice med mamma. Samtidigt kollade vi på en film som heter Eat, Pray, Love med Julia Roberts som huvudroll. Filmen var helt okej, men det bästa var att ha en ordentlig morgon med mamma. Jag minns inte senast vi hade det. Hennes kalender är alltid full av äventyr + att hon pendlar till göteborg varje morgon, så blir det att vi inte ses så ofta.

Jag har även hälsat på min systers familj, träffat Moa och André lite, vilket var uppskattat. Neo var busig som vanligt, men lugnande ner sig när jag han fick sina klappar :)

Jag har även fått en julklapp av pappa! En jätte stor fin halsduk, precis vad jag ville ha :)! Måste ta kort på den och lägga upp! Pappa betalade även min mobil räkning (A) på 1500 kr ooooooooooops.

Ikväll kommer älsklingen, det ska bli mys! Men vi ska nog vara hemma hos honom. Det var så länge sen!

Imorgon blir det att handla det sista inför jul :) Det ska bli underbart att få träffa alla kusiner snart igen!

Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0