Julafton med familjen Johansson och Olle såklart


En riktigt mysig kväll, med överraskning av Tomten, som var Olles verk. Han skulle köpa tidningen och en stund senare knackar det på dörren och tomten kommer in. Första gissningen var att tomten såklart var Olle, men vid närmare eftertanke så förstod man att det inte var han. Olle kom sedan med en tidning och vi alla började skratta. Dessutom tyckte våran tomte om öl och att skämta. :)

Jag fick det nya the sims spelet av Viktor :D Haha, han känner mig för väl ^^ Dessutom fick jag pressentkort på kicks. Det roliga var att jag också fick det av Julia, Viktors syster. Så nu har jag 500 kr att spendera där. Inte illa!

Jag fick också långa vantar (från armbågen till fingrarna, fast som om man klippt bort fingrarna. Beskriver dåligt, men vet inte vad det heter men jätte fina!) och en rosa vattenflaska som jag kan ha när jag ändå är så duktig :)

Imorgon bär det av till Linnéa för att spendera Julen med kusiner och mostrar :) På juldagen kommer Sarah hem <3 Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0