Stockholm

Heej alla nära och kära :)!

Är nu hemma hos Viktor, i lägenheten han bor i. Den ligger på karlaplan alldeles intill T-banan. Hur smidigt som helst. Idag har vi varit och kollat på en ny mobil till mig. Funderar på iphone 4, jag behöver ändå ett abonemang - så varför inte?

Annars behåller jag den jag har och ändrar till 3 bara.

Just nu håller jag på att blogga (såklart), men annars spelas Alors on danse i bakgrunden medans kniv, skärbräda och stekpanna tillsammans med mig tillreder tacos :)! Gott, efter maten ska vi se på bio vid nio. Men efter det ska vi äta kantareller på ostmacka :D GOTT! Vi var och handlade det förut på marknaden. Jätte gott!

En hiss har jag idag! Det är Stockholms mjukglass :D Den är inte mjuk, men det gör ingenting, för jag är mer en isperson. Har aldrig varit barnet som mosat all glass somliten och ätit den mjuk. Gillar den hårda varan :D Och mjukglassen här är det. Hur gott som helst! Den rinner inte och är jobbig, utan den är bara smarrigt god!

Kramar till er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0