Slappt




Heej :)

Idag startade jag dagen med en springtur runt kanalen och slussen. Det var härligt, sprang fort för en gångs skull.
Kände att jag ville göra mer utav min dag med jag gjorde inte det. Har legat hemma och slappat, kollat in Laguna Beach, The Hills och The City.
 
Viktor har sin första dag idag på KTH. Det är tydligen nollning nu. :D haha!

Ikväll ska jag träffa Louise, vi ska förmodligen röra oss mot solariumet. Snart börjar vi i skolan och det är väl bra om det syns att jag varit utomlands 3 gånger? haha. Pinsamt annars!

Hur som helst, börjar redan vänja mig vid att Viktor bor i Stockholm. Har ju gått igenom detta förr om man säger så. Jag vet ju iaf vad det är jag ger mig in på. Jag hoppas bara på det bästa möjliga.

Ska börja träna ordentligt igen. Den sista veckan innan skolan tänkte jag springa och sådär varje dag, så jag inte är helt ur form inför tränarna.

Jaja, det var väl allt för mig denna gången. Hoppas alla har en roligare dag än mig;)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0