fy åt helvete



Heej alla vackra och underbara människor.

Jag måste bara säga en sak:

- FYFAN VAD JAG MÅR ILLA!

Spydde i morses.. fyfan vad vidrigt.. gick ut på en promenad när jag vaknade, sen träffade jag Zandra... ska ut snart igen när Erika slutat och promenera, efter det kommer viktor och tillsammans med honom ska vi kika på Louise nya lägenhet. Jag måste packa, ska till stockholm imorgon. Dessutom måste jag plugga matte och skaffa mig ett extra jobb.... jag har även en diskhög i köket att ta hand om... fyfan... dessutom blev jag väckt av en kille som skulle installera ett bredband fast det inte funkade så jag sprang runt och kokade kaffe och fixade i onödan... bajsdag, bajsdag, bajsdag... dessutom regnar det.. är så stressad så mina händer trotts ansträngningar - inte kan sluta skaka..... fy åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0