packar och står i, pressenter är medräkna i budgeten!

HÄR SKA VI VARA! och vårat hotell ligger PÅ stranden :) Underbart!


Kom nyss hem från banken, växlade lite mer pengar :) Pengar är bra att ha :)!

Ska köpa en pressent till tizze där nere som fyller år två dagar efter att jag kommer hem :) MYS. Emelie stumpan ska också ha en pressent såklart, som nyligen fyllde 18 år :)

Idag kommer viktor förbi en stund, det ska bli trevligt :) Hjälpa mig att packa och allt! :) Men vill träffa tizzemisse också såklart :(! haha:)

Sitter här i mitt rum nu och det är kläder överallt, verkligen överallt, fast tillskillnad från det vanliga stöket så ligger kläderna ihopvitka i högar... allt måste med! Skorna tar mest plats, men det är det värt :)! Och datorn kommer väga en del, hum, kanske borde välja bort något... men det är ju så svårt!

AAW! Får sånna lyckorus när jag kollar på bilder av platanias :)!HIHI!





IDIOT! DIN ÄCKLIGA JÄVEL SOM GER SIG PÅ DE SOM ÄR MINDRE, EN TJEJ OCKSÅ! JAG HOPPAS SERIÖST ATT DU DÖR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0