Pause i plugget



man skulle kunna tro att det där är jag just nu. FYFAN för plugg alltså. Somnade i sängen ett par timmar, välbehövt om man säger så!

+= en lite bättre plugg tid :)

Idag har jag åkt buss fram och tillbaka från uddevalla fyra gånger.. sammanlagt. okej det där lät kontsigt menar att imorses tog jag bussen, sen bussen hem, sen bussen dit, sen bussen hem. Varje resa är cirka 30 min lång, så har alltså lagt ner två timmar på mitt liv idag på bara buss! BLÄH! Dessutom missade jag 860 från trestad påvägen hem sista gången, så tog näl bussen därifrån, till näl, sedan bytte jag till 62:an ner till stan, så hum, kan kanske adda 20 min där? då blir det 2 timmar och 20 minuter! Herregud, jag har verkligen inget liv alltså!




Hittade denna godingenwww.Nelly.com. Johanna Lundhom är käääär! Vill ha den, tror jag fan ska beställa den :) Klockren klänning till våren! Kolla bara ryggen där, hur fin som helst! Hade varit skit snyggt till en vit jack tyg/kavaj/jacka.

Jaja, plugget ligger och väntar... bläääh, hörs imorgon allihopa! Och god natt på er om jag inte hör av mig innan sängdags, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0