Tjuvspanare, grattis och grekland :D

Hej alla tjuvspanare ;) kikade på statistiken och det går bara uppåt :D Roligt att det är så många som vill kika in i mitt liv för några sekunder ;)

Tänkte försöka fixa min cam idag, ska bli kul, då lägger jag upp några fräcka bilder här till er!

Idag ska jag till banken med Louise och hennes mamma för att växla pengar och sedan bär det av till försäkringsmojset för att fixa allt sånt till resan. Underbart!

Kom nyss från polishuset då jag hämtat ut mitt nya vackra pass. Maha! Det ser inte ut som jag iaf. En slarvig fläta åt sidan och en min som säger "JAG HATAR DIG", finns med på kortet, ohja, det är mycket charmigt må jag säga! haha!

Ska försöka komma iväg till christoffer en stund idag, tre dar sen känns som ett år ju! Haha, konstigt hur lätt man blir "beroende" av folk. Träffade nya folk i söndags som jag knöt band med :) Riktigt roliga folk, skit kul att man klickar med främmande människor så lätt :)

Och Viktor Johansson fyllde år igår :) Härligt! GRATTIS till dig! Men jag var ju en av de första att säga det igår så (A), skryt lagom johanna! Men ändå :D Som tur är hinner jag iaf träffa dig innan grekland, alltså imorgon så jag kan gratta sötnosen :)



Ett kort från när jag hade kort hår :) Ska det vara kort igen tro?:) Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0