klockan sex inatt flyger vi

Häärligt! Inatt sitter vi på planet ner till grekland och lilla johanna (alltså jag) har inte ens hunnit packa än! Panik! Ska ner till banken idag igen och ska försöka få med pappa dit. Vet inte varför men tycker det är mycket tryggare med honom där haha :D Lite läskigt med banker, ändå är jag där ganska ofta:P jaja.

Känns så overkligt på något sätt att vi drar nu... så nära! Herregud, imorgon vaknar jag liksom I grekland! Helt sjukt! Lääängtar så jätte mycket. Det börjar verkligen klarna för hjärnan att vi åker nu. Resfeber kanske? :D



Jag älskar dig skruttelina! Helt otroligt att vi ska iväg. Är du bäst, eller bäst? <3 Tack för att du finns hjärtat, det kommer bli hur kul som helsT! GREKLAND HERE WE COME! :D





har kommit till ett vägskäl, kan jag lita på dig eller inte? har sollat bort människor under hela min uppväxt, är det din tur? vet inte varför jag känner denna osäkerheten om dig. du brukade ju vara så bra


Haha, måste verkligen packa nu alltså :D BANKEN NÄSTA :)! PUSS OCH KRAM GOINGAR! FÖR VI SKA BLI MASSA BRUNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0