home sweet home



Heej allesammans! Nu äntligen är jag hemma efter ett långt flyg till stockholm och därefter en bussresa till göteborg. I göteborg stod pappa med mussen och väntade på oss. Härligt var min första tanke, underbart, var min andra. Nu sitter jag här i sängen och kollar på south park. Har nyligen laddat upp bilder på fb, så är ni nyfikna på foton kan ni kolla där. Det blev 400 kort, om ni vill veta haha... funderar på att åka hem till min mamma en sväng senare, dricka lite kaffe, krama henne lite och så :)

Vaknade hos christoffer imorses, var underbart att träffa han igen. Fick en chocklad ask när jag kom med sånna där hjärtan i :) sötnos! Han fick en tröja jag köpte nere i kreta, skit fin :) han har ju fyllt år och allt!

Till mig själv köpte jag leopard sandaler med kristall accesoarer på och en leopard klocka :)! MYS.

Köpte även godis till mamma, pappa och syster!



Saknar redan allting där nere :)



vi har redan börjat planera nästa resa i sommar :) HÄRLIGT!



NICLAS, DAVID, JAG SAKNAR ER POJKAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0