God natt :)

Har genomgått fyra hemska, smärtsamma, roliga, skrikiga, skrattande och svärande timmar. Har tagit ur mitt löshår! HAha, men ska sätta i nytt om en vecka, men vill låta håret vila lite :) Vax mina damer och herrar, är smärtsamt att ta ur. Man får dra och slita, dra och slita, dra, dra, dra, dra och slita lite till. Eller så kan man ju använda saxen om man känner för det... det är ju inte lika smärtsamt, men då har man ju heller inget hår kvar sen! Så jag valde den smärtsamma vägen.

Bella tog ur håret, erika var moraliskt stöd. Men hon satt och drack vin och skratta åt mina tårar som bara rann ut för kinderna. Hade mascara i hela ansiktet och erika satt och tog kort... haha. Jag drack mest för att "bedöva" smärtan. Inte för att ett glas vin gör det, men det kändes bra att i alla fall att inbilla sig det för en stund.

Isabella var ju mer eller mindre glad på mig när jag knappt kunde sitta still, hon förvånades efteråt att jag kunde vara så avslappnad i nacken då hon flätade en inbakad fläta i håret.

Nu sitter jag här och bara tar det lugnt. Har borstat tänderna och smörjt in mig :) Kudden skriker "sova", så jag ska lyda den snart tänkte jag :)

Saknar Viktor! Han gjorde det sötaste imorses! När jag kom hem låg det ett papper med ett hjärta på, på min kudde i sängen :) Hihi! Så otroligt underbart sött gjort!

God natt nattugglor och tidiga blogg läsare :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0