Från mig till dig, skönhetstips!

HEEEJ ! :)




Som alla vet använder jag inte plattång till mitt hår, skulle aldrig förstöra det på det sättet. Har sett för många tjejer som upptäckt plattången och fått klippa av flera centimeter på håret. Därför har jag två produkter som är UNDERBARA för håret. Den första jag nu ska rekomendera är en produkt som skall läggas i håret då det är blött, alltså direkt efter duschen och absolut innan fönen nuddar ditt hår! - Kérastase restistance ciment thermique, heter denna. Den finns i en grön förpackning och är till för normalt till fint hår.

Den andra produkten jag använder till håret skall man använda i topparna efter att man fönat håret. Det ger håret fukt och gör så att håret återfår sin glans typ ;) - Redken 01 outshinen

Sådär :D Det var från mig till dig tipsen :) Hoppas ni går och shoppar dessa nu! :) puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0