:)

Hej alla lördagsdrickare! idag är det en chill dag, sitter hemma hos tizze med manny som spelar xbox. Är här och kollar in hans nya lägenhet :) Mycket fin faktiskt! Tvårummare, fast det klassas tydligen som en etta. Men gött stor ändå:) Och lilla kitty är pricken över iet, hans katt om ni inte visste detta. En riktig apkatt alltså, seriöst. Den brukar sitta på axeln och sova :)

Igår var jag ute , eller ska man säga skulle ut? Vände i lipz kön och stack hem. Vet inte vad som hände. Fick panik typ. Lipz är inte detsamma längre alltså. Vet inte varför. Borde nog gå ut mer i någon annan stad, där det finns nytt folk.

Men det hindrade ju inte mig från att bli full... hmm. Drack en halv flaska vin, en cider och tog en shott, eller fick en shott av daniel. Mycket snällt. Såndär mintu eller vad det heter. Skulle kunna dricka det som saft alltså. haha. Jaja...

stack iaf hem, spelade kort med mamma. Var alltmänt dissande mot folk på mobilen och deckade i sängen.

Vaknade mitt i natten... sen somnade jag igen..

Idag har jag varit hos min syster hela dagen. Lagat påskmat och rulltårta. Umgåtts med barnen och varit allmänt lugn. Somnade i soffan i två timmar, hade 7 missade samtal. Hmm... inget vettigt alls. Nu sitter jag här och stirrar på pojkarna som håller på och gör en ful gubbe med grått hår och indianstreck i pannan. Jaja.

Godnatt till er som ska sova, godmorgon till er som ska leka vidare natten lång

kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0