endast två nätter kvar i sverige

Hej allihopa :)! vaknade hos tizze av att det ringde för fullt på min mobil. Svarar man inte, så är man upptagen okej? Då behöver man inte ringa om och om igen... blääh. måste verkligen börja ha på ljudlöst...

Idag är det en fin dag :) Idag åkte jag, louise och tizze till överby för att kolla runt, det blev ett snabbt besök eftersom att jag mer eller mindre tiggde om att åka där ifrån. Jag hade mjukis, inget smink och knappt hunnit borsta håret.... PINSAMT. Bad till gud att ingen skulle se mig haha. Tur att man är brun i ansiktet iaf så man itne såg helt död ut.

Idag ska jag hem till tizze igen en snabbis, hans mamma kommer ju idag :) så det blir prat och god mat :)! Senare ikväll ska jag träffa viktor en sväng som fyllt och grejjer :D skoj! :)

SNART ÅKER VI TILL GREKLAND! Två nätter kvar i kyliga sverige, endast två! I need to spend them well ;)

Hoppas på en fika med Louise ikväll, :)<3

Haha... :) Så ja, det var min dag och den var väl mer eller mindre som alla er andras dagar :D Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0