Den som har mycket, vill ha mer



Underbara liv! Eller? Hur går det för johanna egentligen? Hmm.

Den senaste tiden har varit en lycklig tid för mig. Mina vänner har visat sig vara något av det bästa som har hänt mig, skolan har funkat relativt bra, träningen har funkat ännu bättre.

Min själ är renare nu än förr, lyckligare än på länge, men ändå är det bara så jävla tomt. Något fattas och jag kan inte riktigt räkna ut vad det är.

Den som har mycket vill ha mer, är det inte så? Och nu när jag har så mycket av allt känns allt så lite och det känns lite konstigt. FÖrut var jag nöjd med så lite, men nu är det som förr var så mycket helt betydelselöst. Hur kan de komma sig?

Det är nio dagar tills jag och Louise sätter oss på planet mot grekland och jag kan knappt bärga mig. Har redan en solbränna men ska vara riktigt brun när jag kommer hem :)! Jag och gaby skulle ha soltävling men så går han och tatuerar sig, fan!  Jag som hade vunnit och grejjer :)! hahaha!

Jag hoppas att resten som är "tomt" löser sig. Vet inte vad det är bara, får klura ut. Alltid ska det vara något, haha :P!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0