<3



Tänkte blogga lite till om kärlek. Kärlek mellan två personer, två personer som förr var väldigt nära vänner. Som delade i princip allt. Till slut delade allt...

Följ mitt råd kära vänner... håll aldrig på med en vän. Det slutar alltid illa, någon blir alltid sårad i längden. Frågan jag ställde mig själv nu är, var det verkligen värt det? Att förlora en vän på grund av det sexuella? Mitt svar är nej. Jag kan inte säga att jag ångrade det heller, för det vi hade var fint också... men fem års vänskap åt helvete på grund av detta, det är bara inte värt det. Jag kommer aldrig att hata dig. Aldrig. Mina ögon kommer alltid att le mot dig. Alltid. Det blev bara så mkt, så mycket sårande på fel tidpunkter.. vi båda var i fel tidpunkter av vårat liv. Antar att det är därför... du kom in fel... bara fel. Förr sa jag alltid att jag älskade dig som en vän. Men nu när det blev så, kunde jag aldrig använda det ordet ... och det gjorde så jävla ont... för det blev mer än vänner och jag såg dig i ett annat ljus... och... jag visste så mycket om dig. Vet så otroligt mycket från förr. Visste inte om dina ord bara var ord, eller om de hade en betydelse... vi har bara bråkat två gånger i våran tid av vänskap/relation... två gånger... en gång om en gammal kärlek, en som du avrådde mig till och jag följde aldrig dina ord hur mycket jag än kom och grät hos dig, hur mycket jag än talade illa om den gamla kärleken följde jag aldrig dina ord... tillslut fick du nog och det förstår jag... du ville inte se mig bli behandlad så illa... och jag lyssnade inte... andra bråket var det sista bråket... det blev så tyst efter det.. så dött... en liten del av mig dog.. och... fan... vet inte vad jag ska säga mer. Du är betydelsefull... så mycket värd. En dag kommer en flicka som är värd dig att se det. Se alla dina fina sidor... jag var bara inte den flickan... du kommer alltid finnas i mitt hjärta tizze. Alltid! Minns du när vi sa att vi skulle vara vänner för evigt? Jag hoppas att vi kommer hitta tillbaka till varandra, för jag bryr mig verkligen... Jag bryr mig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0