Kändisdjungeln

Hahahahaha

Heej :) Nu sitter jag hemma hos Louise och ser på ett sjukt program :) Det är seriestart för kändisdjugeln, helt sick. Som ni säkert vet handlar det om att man ska rösta på vem som skall genomföra ett test. I gengäld för testen får man ta hem en summa portiner med mat beroende på hur många stjärnor man får för testet. Klarar man inte testet, nej då blir det heller ingen mat. Jag vill rösta på Rafael, hahaha :D anna blev skit sur när jag sade det. Själv dog hon nästan när hon såg han :) Hon tycker att han är snygg nämligen, därför gör det allt roligare om just han får ligga begravd i en kista med ålar och andra äckliga djur :D Hahaha :D Wiiiho:)

Imorgon skall jag åka till stockholm, det skall bli roligt! Kolla på massa snyggisar i ungiform, grr! Nej då (A) Jag kollar bara på dig äälskling :) tihi, det vet du :) Min snyggis!

Nej nu är reklamen slut! THING! :D /johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0