:)

Urs och fy för idag :( Sjuk med feber :( Imorgon skall jag till uddevalla och kolla på en intressant skola. Idrottsskola med gyminriktning. Jag är riktigt sugen! Sjukt kul att Louise också är på:) Det var faktiskt hennes idé :) Har besökstid klockan 10, då ska vi träffa tränaren och så :) Börjar vi där får vi personlig tränare, inte illa! Börjar jag där flyttar jag troligtvis till uddevalla. Men det får vi se när det händer, och om det händer :) Har som sagt inte bestämt mig än. Men till sjuntorp kommer jag snart :) blir en temporärlig sjuntorpare :D  hahaha :) Saknar min leo :) Han är i stockgholm, som vanligt, men på lördag är det "öppet hus", eller vad man kan kalla det på livgardet :) Så skall dit med Leos mamma, wonderful :)

puss och kram :) johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0