wiiihooo

Hejhopp allihopa! Just nu är jag så otroligt överpigg så det finns inte! Har sovit hela dagen och igår lade jag mig typ åtta på kvällen! Helt sinnes!! Men nu är jag så pigg!!! Vilket är bra då jag ska festa hela tordags natten! Saknar min leo så fruktansvärt mycket och imorgon får jag reda på hur provet i svenskan gick! WIE, är dock nervös då jag inte vet om jag missuppfattade den sista MVG frågan :(! buhu :(

Är cp-stolt över mig själv just nu :) Har fixat massa saker idag :)! Så ligger före i vissa ämnen :) hihi:)! Får ta fördel av saker då  man är sjuk =) mjoohooo, ! Var dålig idag av mina mediciner.. helt sjukt, har sett typ dubbelt? Varit yr och legat och hurklat vid toan... blääääääääääääh på mig själv. varför alla dessa detaljer jämt?? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0