Ledig idag



Nu sitter jag hemma hos Louise :) Tog en promenad hit imorses! Dock sover Louise i soffan, men inte konstigt när hon somnade vid fem imorses.

Idag ska vi plugga på vårat arbete. Inte så roligt då vi är lediga idag, men vad ska man göra? Bara att plugga om man ska ha någon bra framtid!  :) Fick min tröja idag som jag beställde då Louise pappa var i USA. En grå stickad tröja, jätte fin :)! Super nöjd :)!

Min älskling åkte tillbaka till Lumpen idag. Han skall genomföra operation stockholm denna veckan. Det betyder att vi inte kommer kuna prata alls tills på fredag då han kommer ham! Inte kul, men desto mer kramar på fre :D wiiie!

... johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0