Hemmakväll ! :)

Skolan idag, äntligen efter min hemska förkylning!
Det har gått upp och ner med feber, snuva, hosta och ont i halsen, typiskt hösten :P

Bestämde idag att jag inte ska gå ut för att försöka att inte bli sjuk igen till min födelsedag på måndag, champagnefrukost med Johanna 8.55 på morgonen :) kan det bli bättre?!

Tänk att bli 18 år. Allt har gått så fort, började nämligen räkna ner från 74 dagar och nu är det bara lite mer än två dagar kvar :S
Det börjar bli riktigt skrämmande, förut så ville jag fylla 18 för att kunna få komma in på krogen på ett lättare sätt. Det är fortfarande en anledning men det finns så mycket mer.. Så mycket mer ansvar och det skrämmer mig lite tror jag.

Ne nu ska jag ha myskväll ! :)

...Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0