I'm so happy :)


dff

Vad har hänt sen sist?


Har som sagt ändrat adress, bor nu mera på Heden! Trivs jätte bra :) Har världens mest underbaraste pojkvän :) Mjaaaa, han är så bra just nu ^^ Känns som allting flyter på. Skolan funkar hur bra som helst, träningen går hur bra som helst :) Och vadet med Anna, om att vi inte ska äta godis går också hur bra som helst! Dessutom har mitt hår växt med hela 2,5 cm! WOW! Färgade håret i förrgår hemma hos emanuela, mjaa, det blev asbra :)! Mycket nöjd, tack Louise!

I fredags var jag bara hemma hos syrran, vi spelade poker och drack cider. Mycket mysig kväll!

I lördags åkte jag mycket riktigt hem till Emanuela som bor i orust :) MYYYS! Vi drack, spelade kort, färgade mitt hår, lagade mat, lyssnade på musik och såg på film:) JÄTTE MYS! Dessutom kom Louise pojkvän och hämtade oss nästa morgon så vi slapp åka buss. ÄNNU BÄTTRE! :) Tack!!

Stora lyckliga kramar på er alla :)!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni uppdaterar fan inte eran blogg ofta!!haha

Och louise har du gått och dött sen du skaffa pojkvän?

fan vart e skvallret sötisar?

Jag uppdaterar min blgg oftare och jag är ute på en båt utanför holland:D haha

Puss saknar er

2009-12-15 @ 06:53:24
URL: http://annalexberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0