Vänner eller familj?

Visst kan det vara mysigt med en hemmakväll med familjen ibland:) ?! Slappa, grilla, kolla på film och umgås helt enkelt. Dock kan det vara lika mysigt med en tjejkväll med samma aktiviteter:).

När jag var mindre trodde jag att mina vänner skulle skita i mig om jag valde att stanna hemma en lördagkväll istället för att vara ute med dem. Det har ändrats nu förstås men då visste man ju inte bättre.. varför ha vänner som lämnar en om man går på ett släktkalas? Då var man antagligen så beroende efter populäritet att man inte förstod. Att strunta i sin familj är ingenting bra, de är ändå dem enda som följer med en livet ut beroende på om de är bra föräldrar eller inte.

Nu på senare tider har jag börjar att ha myskvällar med mina föräldrar och jag måste erkänna att det är jätte skönt. Vara ute med vänner på dagarna och shoppa och fika, sen på kvällen blir det kvällsmys och film... kan det bli bättre?!:)

Mitt liv är underbart ! :)<3


TTYS/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0