Solarium eller utesol?

Jag har börjat sola en hel del nu det sista för att få en fin MÖRKbrun nyans till sommaren som började med solarium och slutade på stranden. Visst är det skönt att ligga i solen när det är 30*C, skinande sol och ingen vind, haha skojjade bara.. det är det värsta jag vet!
Därav mitt första knep med solarium, nu när jag har fått en bra grund kan det ju vara skönt att bara ligga i solen så länge man vill istället för att kämpa sig igenom den hemska varma dagen och sedan märka att man har bränt sig.

Så solarium eller utesol?
Det är helt klart att det är mysigare att sola ute med kompisar istället för att ligga och svättas i ett rum helt själv.
Hörde däremot att de ska skaffa nya "dubbelsolarium":) , det kan ju vara lite trevligt, då kan man ju underhålla varandra medan man väntar på den underbara brännan.
Men med utesol på en strand med lagom vind, solkräm, kortlek, frukt och vänner låter ändå väldigt lockande:).

Jag föredrar nog solarium på vintern och utesol på sommaren. :)

TTYS/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0