midsommar

det har varit midsommar, som ni alla vet. Jag och lj var i smögen med nära och kära. Det vill säga flickorna. Förfesten ägde rum hemma hos mig, med grillning och dricka. Mycket trevligt! Väl där nere sprang jag på richard, haha, det var lite kul, evigheter sen man såg honom!! Så jag och lj sprang till deras partytält senare på kvällen. :) Jag och lj slutade festen vid en pizzeria, nattemat. Innan det hade vi rusat runt på smögenbryggan i ett par timmar haha, så vi var bra hungriga! Jag tog 10 bussen hem, för att träffa min älskling som kommit hem från lumpen :) underbart! Dock missade lj bussen så hon tillbringade natten jämte en vit röv i en bil. HAHAHA, jag skojar inte, hennes historia var klockren. Även om det låter som ett helvete att vara med om, kan vi skratta åt det efteråt. Hennes mamma fick mig att skälla ut chafören, det lät ungefär såhär:

"Varför åkte du bara iväg? Du skulle ju vänta på den tjejen och killen?"
"killen gick ju bara förbi??"
"Nej dom stod ju förfan i kön till automaten så dom kunde betala för bussrese fanet!"
Louise mamma är i telefonen och säger "säg att jag ska polisanmäla honom!"
"om det händer henne något nu, tänker hennes mamma polisanmäla dig..."
"gör det då"
"PRATA MED HENNE!"
"neeee :O"
"JOOOO!"
"Hon är fan bara 17 år, med nästa buss är hon hemma imorgon!!!"
"CP!!!!"
osv, jag var as förbannad, satte mig längst bak och svor för med ljs mamma.

HAHAHA, väl framme i uddevalla träffade jag ett par som tydligen kände igen mig från smögenbussresan... dem hjälpte mig till rätt buss, as snällt :) Hahah, på trollhätte bussen hade dom massa cp danstävlingar, kul som fan :D

Väl hemma hos leo kröp jagintill min älskling :) som redan låg och sov... mys som fasen :):):)<333

Leo hjärta Johanna



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA:D det gör jag aldrig om igen!

2009-06-22 @ 23:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0