Den perfekta pojkvännen?

Man kan undra om den perfekta pojkvännen finns eller inte, om man har träffat honom eller om man kommer att träffa honom.
Jag är tillsammans med en underbar pojkvän men hur vet jag att han är rätt? Jag kanske inte har träffat den rätta och inte vet hur det känns och tror att det jag känner nu är den rätta, eller att han är den rätta och jag fortsätter leta. JOBBIGT! Men man kan väl aldrig vara så säker här i livet.

Man vet kanske aldrig riktigt om man har träffat den rätta eller inte förrän i slutändan, vissa kanske till och med aldrig kommer att leta efter denna för att inte riskera att bli lämnad ensam i slutet.


Sen att ens kompisar inte tycker om ens pojkvän.. ska man bry sig eller inte?
Ska denne vara perfekt för en själv eller perfekt för ens kompisar? Att han är annorlunda när han är med en själv eller när han träffar kompisarna kan ha många anledningar.. nervositet kanske är en faktor. Jag anser att så länge man själv är lycklig så är det rätt:)

TTYS / L
v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0