Mustangträff

Idag har jag varit med Louise på Nordens Ark, underbart! Vi fick se när de matade leoparderna och tigrarna ;D haha och jag köpte ett gosedjur som jag döpte till leo. HAha fjantigt, i know. Men älsklingen kommer ju inte hem på en månad :( Så ville ha något att krama om nätterna. 

När jag kom hem från Nordens Ark följde jag med pappa ner till slussarna där det var "bil träff". Pappa radade upp sig bland de andra mustang-ägarna och fick inbjudan till Mustangträff i Norge på lördag. Dit skall jag och Louise följa med :) Vi ska möta upp de andra vid åtta tiden, då alla åker upp tillsammans, en efter en. Underbart! Kanske att man kan träffa Sarah samtidigt när man ändå är i norge? Hoppas :)

Kvällen slutade med en film och en pizza hemma hos Louise, vilket var toppen :) Pappa hämtade mig vid tio, då jag tänkt lägga mig lite tidigare nu inför skolstarten om 2 veckor... måste ju vända på dygnet igen!

Ska sova nu i alla fall...

love / johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0